Målklubben Ronneby BK 2024

Ronneby BK är glada att du vill vara med i vår Målklubb som är ett enkelt och roligt sätt att stödja föreningen på!

Målklubben är enkel

Du väljer om du vill bidra med 2,50, 5 eller 10 kr till Ronneby BK för varje mål vårt dam- och herrlag gör under seriespelet 2024. Maxgränsen ligger på 250 kr om du väljer att bidra med 2,50 kr per mål, 500 kr om du väljer att bidra med 5 kr per mål eller 1000 kr om du väljer att bidra med 10 kr per mål (alltså vid 100 gjorda mål totalt).

Väljer du till exempel att bidra med 10 kr per mål som damerna och herrarna gör under seriespelet 2024 och de gör 94 mål, så bidrar du med 940 kr till föreningen och detta debiteras er via en avi/faktura som skickas ut efter avslutat seriespel till den e-post du registrerar.

Lotter på köpet

Vi kommer att lotta ut lite vinster bland alla som är med i Målklubben. Dragningen sker efter avslutad säsong när betalningstiden gått ut och de som har betalat är då med i dragningen. Vinnarna kommer kontaktas på den e-post som registreras vid anmälan samt publiceras på vår hemsida. Väljer ni att bidra med 2,50 kr per mål har ni en lott i dragningen, 5 kr per mål så har ni 2 lotter i dragningen och 10 kr per mål så har ni hela 5 lotter i dragningen.

1:a pris - Presentkort 2000 kr på ICA Maxi i Ronneby

2:a pris - Övernattning en natt för två personer med frukost på Ronneby Brunn

3:e pris - Presentkort 3 månaders fri träning på Malkars Träningscenter

4:e pris - Presentkort 1000 kr på ICA Maxi i Ronneby

5:e pris - Presentkort 500 kr på Max Burgers

6:e pris - 2 biobiljetter på Centrumbiografen

7:e pris - 2 spabiljetter på Ronneby Brunn

8:e pris - 2 spabiljetter på Ronneby Brunn

9:e pris - 2 spabiljetter på Ronneby Brunn

10:e pris - Presentkort 200 kr på Max Burgers

För damerna är det Division 3 SV som ni hittar via länken.

För herrarna är det Division 5 som ni hittar via länken.

Vi ser fram emot att se våra representationslag göra massor av mål under kommande säsong!

Steg 1 av 3 - Fyll i formuläret
Välj hur många kr per mål du vill vara med på: *
2,50 kr/mål - Max 250 kr (1 lott)
5 kr/mål - Max 500 kr (2 lotter)